Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

19 februari: Ordina jaarcijfers 2014

68 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
[verwijderd]
0
Vrienden, wat zijn jullie verwachtingen over 2014?

2006: 530,4M
2007: 665,4M
2008: 632,7M
2009: 542,3M (513,4M gecorrigeerd?)
2010: 436,6M (427,7M gecorrigeerd?)
2011: 424,3M
2012: 400,7M
2013: 377,0M

2014: 350,0M? Of toch weer omhoog naar de 400,0M?
analyse_A3CD
0
Ik kijk liever naar 2015 en verder en dan verwacht ik een gestage daling ivm de onregelmatigheden!

Voor 2014 zal de omzet variëren tussen 350 en 370 is mijn inschatting.

Er zullen ook de nodige kosten genomen moeten worden, maar deze zullen drukken op het terugdringen van de schulden is mijn veronderstelling.
Dicall69
0
quote:

analyse _A3CD schreef op 26 januari 2015 08:21:

Ik kijk liever naar 2015 en verder en dan verwacht ik een gestage daling ivm de onregelmatigheden!

Voor 2014 zal de omzet variëren tussen 350 en 370 is mijn inschatting.

Er zullen ook de nodige kosten genomen moeten worden, maar deze zullen drukken op het terugdringen van de schulden is mijn veronderstelling.
Tussen de 350 en 370 wat een inzicht en dan maar posten dat wij roeptoeteren, maarja zou alles meevallen weten we zeker dat jij de boot zal missen.
Weer een posting die geen enkele waarde heeft op dit forum maar wel weer even ongefundeerd negatief is.
guusje
0
quote:

Dicall69 schreef op 26 januari 2015 10:57:

[...]

Tussen de 350 en 370 wat een inzicht en dan maar posten dat wij roeptoeteren, maarja zou alles meevallen weten we zeker dat jij de boot zal missen.
Weer een posting die geen enkele waarde heeft op dit forum maar wel weer even ongefundeerd negatief is.

Heeft jou post dan zoveel meerwaarde, is dat geen roeptoeteren.
Dicall69
0
quote:

guusje schreef op 26 januari 2015 11:15:

[...]
Heeft jou post dan zoveel meerwaarde, is dat geen roeptoeteren.
Ik heb vertrouwen en dat mag je van mij ook roeptoeteren noemen, want uiteindelijk is mijn hoop ook op nader bericht van de onderzoeken gevestigd, maar daarbij probeer ik wel uitingen uit tussentijdse berichten te posten, zoals men geuit heeft dat bijv. Getronics een bod aan het voorbereiden is of het waar is weet niemand, maar het is duidelijk in een algemeen bericht geplaatst.
guusje
0
quote:

Dicall69 schreef op 26 januari 2015 11:29:

[...]

Ik heb vertrouwen en dat mag je van mij ook roeptoeteren noemen, want uiteindelijk is mijn hoop ook op nader bericht van de onderzoeken gevestigd, maar daarbij probeer ik wel uitingen uit tussentijdse berichten te posten, zoals men geuit heeft dat bijv. Getronics een bod aan het voorbereiden is of het waar is weet niemand, maar het is duidelijk in een algemeen bericht geplaatst.
Je heb geen andere keus dan Zembla en commentaar van Ordina zelf af te wachten, dat geeft de doorslag of mokerslag voor Ordina.
Tis te hopen dat Ordina overgenomen zal worden.
Wilbar
0
quote:

Dicall69 schreef op 26 januari 2015 11:29:

[...]

Ik heb vertrouwen en dat mag je van mij ook roeptoeteren noemen, want uiteindelijk is mijn hoop ook op nader bericht van de onderzoeken gevestigd, maar daarbij probeer ik wel uitingen uit tussentijdse berichten te posten, zoals men geuit heeft dat bijv. Getronics een bod aan het voorbereiden is of het waar is weet niemand, maar het is duidelijk in een algemeen bericht geplaatst.
Je plaats een behoorlijk suggestieve posting dat Getronics een bod aan het voorbereiden is. Je zegt er dan wel bij dat je niet weet of het waar is, maar je suggereert het wel.

Je refereert aan een analisten rapport van ING van 29 oktober jl. met de volgende tekst:

"Ordina voldoet aan veel overnamevoorwaarden die Getronics hanteert. Dat stelde ING woensdag in een analistenrapport naar aanleiding van uitspraken van directeur Rafal Grabarkiewicz van Aurelius, de houdstermaatschappij waaronder Getronics valt.
Grabarkiewicz zei in een dinsdag gepubliceerd interview met Mergermarket dat Getronics een agressieve fusie- en overnamestrategie hanteert. De ICT-dienstverlener jaagt op bedrijven die zich richten op desktopmanagement, managed services, datacenters en de ontwikkeling van applicaties en heeft een overnamekas van 300 miljoen euro. De prooien hebben een omzet tussen 15 en 500 miljoen euro, voegde de directeur toe.
ING meent dat Ordina goed past in de strategie van Getronics. ".

Om nou de mening van ING te vertalen in "dat Getronics al bezig zou zijn een overname voor te bereiden" is ronduit speculatief en suggestief.
Of je kan gewoon slecht lezen...
[verwijderd]
0
koers gaat onder de 1 euro
Zembla heeft vast nog meer shit gevonden
juridische kosten en claims gaan dit aandeel killen
analyse_A3CD
0
quote:

Wilbar schreef op 26 januari 2015 13:25:

[...]

Je plaats een behoorlijk suggestieve posting dat Getronics een bod aan het voorbereiden is. Je zegt er dan wel bij dat je niet weet of het waar is, maar je suggereert het wel.

Je refereert aan een analisten rapport van ING van 29 oktober jl. met de volgende tekst:

"Ordina voldoet aan veel overnamevoorwaarden die Getronics hanteert. Dat stelde ING woensdag in een analistenrapport naar aanleiding van uitspraken van directeur Rafal Grabarkiewicz van Aurelius, de houdstermaatschappij waaronder Getronics valt.
Grabarkiewicz zei in een dinsdag gepubliceerd interview met Mergermarket dat Getronics een agressieve fusie- en overnamestrategie hanteert. De ICT-dienstverlener jaagt op bedrijven die zich richten op desktopmanagement, managed services, datacenters en de ontwikkeling van applicaties en heeft een overnamekas van 300 miljoen euro. De prooien hebben een omzet tussen 15 en 500 miljoen euro, voegde de directeur toe.
ING meent dat Ordina goed past in de strategie van Getronics. ".

Om nou de mening van ING te vertalen in "dat Getronics al bezig zou zijn een overname voor te bereiden" is ronduit speculatief en suggestief.
Of je kan gewoon slecht lezen...

Als je het mij vraagt WILBAR, zeker het laatste, is voor 69 te moeilijk, goed lezen!!!!
Dicall69
0
quote:

guusje schreef op 26 januari 2015 11:34:

[...]
Je heb geen andere keus dan Zembla en commentaar van Ordina zelf af te wachten, dat geeft de doorslag of mokerslag voor Ordina.
Tis te hopen dat Ordina overgenomen zal worden.

Niks aan toe te voegen jij slaat de spijker op de kop, dus afwachten eind deze week weten wij het allemaal !!!
Dicall69
0
quote:

Wilbar schreef op 26 januari 2015 13:25:

[...]

Je plaats een behoorlijk suggestieve posting dat Getronics een bod aan het voorbereiden is. Je zegt er dan wel bij dat je niet weet of het waar is, maar je suggereert het wel.

Je refereert aan een analisten rapport van ING van 29 oktober jl. met de volgende tekst:

"Ordina voldoet aan veel overnamevoorwaarden die Getronics hanteert. Dat stelde ING woensdag in een analistenrapport naar aanleiding van uitspraken van directeur Rafal Grabarkiewicz van Aurelius, de houdstermaatschappij waaronder Getronics valt.
Grabarkiewicz zei in een dinsdag gepubliceerd interview met Mergermarket dat Getronics een agressieve fusie- en overnamestrategie hanteert. De ICT-dienstverlener jaagt op bedrijven die zich richten op desktopmanagement, managed services, datacenters en de ontwikkeling van applicaties en heeft een overnamekas van 300 miljoen euro. De prooien hebben een omzet tussen 15 en 500 miljoen euro, voegde de directeur toe.
ING meent dat Ordina goed past in de strategie van Getronics. ".

Om nou de mening van ING te vertalen in "dat Getronics al bezig zou zijn een overname voor te bereiden" is ronduit speculatief en suggestief.
Of je kan gewoon slecht lezen...

Dit is niet het bericht waar ik op doel, blijkbaar ben je heel slecht geïnformeerd !!!
emilio!.!
0
woensdag gaat zembla dieper in op de ambtenaren die fout zijn(corrupt), maar ze noemen Ordina helaas wel weer als het grote ICT bedrijf die daar handig op in gaat, toch jammer dat ze het niet algemeen houden aangezien alle bedrijven wel op deze manier gebruik maken van de zwakte vd mens.
analyse_A3CD
0
quote:

tijdvooreennieuweauto.nl schreef op 26 januari 2015 17:17:

woensdag gaat zembla dieper in op de ambtenaren die fout zijn(corrupt), maar ze noemen Ordina helaas wel weer als het grote ICT bedrijf die daar handig op in gaat, toch jammer dat ze het niet algemeen houden aangezien alle bedrijven wel op deze manier gebruik maken van de zwakte vd mens.
Tied veur een pafke, of toch een nieuwe auto??
emilio!.!
0
die nieuwe auto verdien ik voorlopig nie met Ordina aandelen ben ik bang...of ze moeten voor woensdag met het eigen onderzoek naar buiten komen wat een andere kijk geeft op het geheel...
Dicall69
1
quote:

tijdvooreennieuweauto.nl schreef op 26 januari 2015 17:17:

woensdag gaat zembla dieper in op de ambtenaren die fout zijn(corrupt), maar ze noemen Ordina helaas wel weer als het grote ICT bedrijf die daar handig op in gaat, toch jammer dat ze het niet algemeen houden aangezien alle bedrijven wel op deze manier gebruik maken van de zwakte vd mens.
Na de aantijgingen kan Zembla niet anders dan Ordina weer te benoemen, maar heb zelf bij een Top 50 bedrijf in de wereld gewerkt en daar kreeg je WK-finale kaartjes met VIP-arrangement met privé vervoer naar het stadion, dus relatie vertroetelen is orde van de dag en als dit na het binnen halen van opdrachten is, wie maalt daar om.
Ordina en consorten moeten consolideren om in de toekomst prestatie te behalen en Ordina is een gerenommeerde kandidaat gezien hun brede assortiment met een voorloper in Cloud-oplossingen.
68 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront