KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN 26 Okt tot 1 NOV - de afgelopen week + +7,26%..... Doorgaan! (applaus)

384 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
Adek 2001
3
Slim bouwt iets af, iemand anders bouwt iets op. Enkele broodetende profeten deden hun zegje. Cijfers binnenkort. We gaan het zien. Succes!
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 25 oktober 2014 11:34:

Slim bouwt iets af, iemand anders bouwt iets op. Enkele broodetende profeten deden hun zegje. Cijfers binnenkort. We gaan het zien. Succes!
Was leuke week.Zowel voor de handel als B&H.

Dinsdag weten we hopelijk iets meer op bedrijfsmatig gebied,waardoor je toch makkelijker je beleggings beslissingen kunt nemen. Voor de rest zal t langer afwachten worden vrees ik.Al kan ik t me ook niet voorstellen dat t nog een jaar zal duren,de grote TELCO S staan immers zelf ook onder druk om hun kosten teverminderen en de concurentie voor teblijven.
Houd gedeelte wat ik nu heb in iedergeval vast.
Mochten de cijfers bedrijfsmatig tegenvallen en de koers weer terug vallen geeft dat weer mooie instapkans voor de langere termijn.
s6
sportliefhebber
0
quote:

Adek 2001 schreef op 25 oktober 2014 11:34:

Slim bouwt iets af, iemand anders bouwt iets op. Enkele broodetende profeten deden hun zegje. Cijfers binnenkort. We gaan het zien. Succes!
Mooie opening.
Korte en goede weergave van de belangrijkste feiten van de afgelopen
Komende week cijfers 3e kwartaal en hopelijk vermelden van positieve outlook.
Ook succes.
[verwijderd]
1
Telefonica bouwt belang op!
oude overnamegeruchten kunnen wel eens waarheid worden
nu nog goede 3ekw resultaten en het feest gaat echt beginnen
[verwijderd]
0
Maar de vraag blijft eerstens wat dat bod gaat worden en tweedens of dat bod geaccepteerd of juist geblokkeerd gaat worden om welke reden ook.

Bij Nutreco was het een leuke premie alhoewel nog onvoldoende bevonden maar dat wist SHV natuurlijk ook wel maar of er bij KPN 10% in zit is behoorlijk de vraag.
sportliefhebber
0
quote:

elf schreef op 25 oktober 2014 14:17:

Maar de vraag blijft eerstens wat dat bod gaat worden en tweedens of dat bod geaccepteerd of juist geblokkeerd gaat worden om welke reden ook.

Bij Nutreco was het een leuke premie alhoewel nog onvoldoende bevonden maar dat wist SHV natuurlijk ook wel maar of er bij KPN 10% in zit is behoorlijk de vraag.
"ouwe" brombeer...
[verwijderd]
0
quote:

sportfanaat schreef op 25 oktober 2014 14:22:

[...]
ouwe brombeer...
Zó heb je helemáál gelijk...

(maar we zullen zien)
[verwijderd]
0
quote:

sportfanaat schreef op 25 oktober 2014 14:22:

[...]
"ouwe" brombeer...
Meer bedoeld als de wijze woorden van Olivier B. Bommel. 'Eerst zien en dan geloven'.
[verwijderd]
0
Waar ik dinsdag benieuwd naar ben, hebben ze nog plannen voor de komende jaren, of wachten ze, net als wij, tot ze opgeslokt worden.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 25 oktober 2014 15:48:

Waar ik dinsdag benieuwd naar ben, hebben ze nog plannen voor de komende jaren, of wachten ze, net als wij, tot ze opgeslokt worden.
Want ´aan namen hebben we niets, nummers moeten we hebben´(vrij naar wijlen Koomen)
sportliefhebber
0
quote:

Jager63 schreef op 25 oktober 2014 14:37:

[...]
Meer bedoeld als de wijze woorden van Olivier B. Bommel. 'Eerst zien en dan geloven'.
ha,ha...je slaat de spijker op de kop.
Aan die Bommel moest ik denken.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 25 oktober 2014 11:34:

Slim bouwt iets af, iemand anders bouwt iets op. Enkele broodetende profeten deden hun zegje. Cijfers binnenkort. We gaan het zien. Succes!
adek bedankt voor je opening
ik neem nog maar een broodje kaas
fijne week en success allen
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 25 oktober 2014 15:48:

Waar ik dinsdag benieuwd naar ben, hebben ze nog plannen voor de komende jaren, of wachten ze, net als wij, tot ze opgeslokt worden.
ik denk dat ze de plannen hebben om opgeslokt te worden binnen de komende jaren
Adek 2001
0
Geerten B
0
Adek:) gaat deze tent nog een keer vlammen?
Hoe gaat het momenteel met de vrouwtjes eigenlijk?
Adek 2001
0
quote:

PARTYBEAST... schreef op 25 oktober 2014 22:36:

Adek:) gaat deze tent nog een keer vlammen?
Hoe gaat het momenteel met de vrouwtjes eigenlijk?
Gaat lekker, vrijdag weer voor 16 dagen naar Ierland. Deze tent gaat vlammen, geduld is hier het parool!
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 26 oktober 2014 11:09:

[...]Gaat lekker, vrijdag weer voor 16 dagen naar Ierland. Deze tent gaat vlammen, geduld is hier het parool!
Boodschappen ritjes nu gevaarlijk. Nu gaan we voor the ENDGAME:-)

Mischien nog kans om lager in testappen ingeval KPN bedrijfsmatig tegenvallende cijfers publiceert.
Zit er klaar voor.
Maar eerst vanmiddag BANKEN STRESS TEST verhaaltjes. Ben benieuwd hoe ze iedereen weer met mooie verhaaltjes PROBEREN gerust testellen:-)
[verwijderd]
0
www.ecb.europa.eu/home/html/index.en.... The ECB will publish, at 12.00 (noon) CET on Sunday, 26 October 2014, the results of the comprehensive assessment (press release, report on the exercise at an aggregate level and bank by bank disclosures).
The press conference, hosted by V. Constâncio and D. Nouy, will be broadcast live, starting at 12.30 p.m. CET. The full video will be available shortly after the event.

LIVE tevolgen voor de geinteresseerden.
Adek 2001
0
quote:

easy56 schreef op 26 oktober 2014 11:41:

[...]Boodschappen ritjes nu gevaarlijk. Nu gaan we voor the ENDGAME:-)

Mischien nog kans om lager in testappen ingeval KPN bedrijfsmatig tegenvallende cijfers publiceert.
Zit er klaar voor.
Maar eerst vanmiddag BANKEN STRESS TEST verhaaltjes. Ben benieuwd hoe ze iedereen weer met mooie verhaaltjes PROBEREN gerust testellen:-)
Ja, oppassen nu met ritjes...

European banking regulators warned on Sunday that 24 banks in the European Union had a €25bn (£19.6bn) capital hole after being tested over their financial strength.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 26 oktober 2014 12:56:

[...]Ja, oppassen nu met ritjes...

European banking regulators warned on Sunday that 24 banks in the European Union had a €25bn (£19.6bn) capital hole after being tested over their financial strength.
Gelooft toch niemand. Gewoon weer wachten op nwe calamiteiten en weer STRENGERE test:-) En zo gaan we maar door.
www.zerohedge.com/news/2014-10-25/deu...

Zolang ze toestaan dat een BANK zulke hoge DERIVATEN POSITIES mag in nemen blijft er geweldig risico boven de EUROPESE markt hangen.(en zelfs boven t gehele financiele systeem wereldwijd).
DB 54.7 trillion
384 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 3,436
Verschil +0,019 (+0,56%)
Hoog 3,451
Laag 3,400
Volume 12.819.911
Volume gemiddeld 13.836.390
Volume gisteren 19.686.422

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront