Pharming « Terug naar discussie overzicht

Donderdag 28-08-2014

149 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
[verwijderd]
4
Donderdag, donderdag en Pharming, ik heb er iets mee sinds een jaar of zeven.

Een goedemorgen gewenst, of goedenavond als u dit vanavond nog wilt doornemen.

Vastgezet voor overname.
Daytraders die de boel kapot hebben gemaakt.
Partijen die meer weten.
Gaat Pharming van Sobi af, of Sobi van Pharming.
En het is natuurlijk stil aan de Pharmingkant.

Wind tegen of wind mee.
Het zit een beetje op dood spoor................

Orkaan Bertha verpeste een mooie augustus maand, door uit de verkeerde hoek te waaien.
Nu waait er een andere orkaan die uit de goede hoek waait, en nu krijgen we, als ik de weermannen mag geloven een warme septembermaand.

Pharming.............................zal de wind ooit eens uit de goede richting waaien?

Ik wens u een plezierige beursdag, met veel groen op uw pad.

Vriendelijke groet.
bik
0
Hartelijk dank voor dit bemoedige hart onder de riem verhaal,WISH,oude Pharmingrot.gr:Bik
[verwijderd]
0
quote:

Wishdom schreef op 27 augustus 2014 20:25:

Donderdag, donderdag en Pharming, ik heb er iets mee sinds een jaar of zeven.

Een goedemorgen gewenst, of goedenavond als u dit vanavond nog wilt doornemen.

Vastgezet voor overname.
Daytraders die de boel kapot hebben gemaakt.
Partijen die meer weten.
Gaat Pharming van Sobi af, of Sobi van Pharming.
En het is natuurlijk stil aan de Pharmingkant.

Wind tegen of wind mee.
Het zit een beetje op dood spoor................

Orkaan Bertha verpeste een mooie augustus maand, door uit de verkeerde hoek te waaien.
Nu waait er een andere orkaan die uit de goede hoek waait, en nu krijgen we, als ik de weermannen mag geloven een warme septembermaand.

Pharming.............................zal de wind ooit eens uit de goede richting waaien?

Ik wens u een plezierige beursdag, met veel groen op uw pad.

Vriendelijke groet.
Mooi begin van deze Pharmingdonderdag.
GasGas
0
Pharming start Fase 2 klinische studie voor Ruconest

AMSTERDAM (Dow Jones)--Pharming Group nv (PHARM.AE) en zijn Amerikaanse partner Salix Pharmaceuticals Ltd kondigen donderdag voorbeurs de start van een klinische studie aan van Ruconest voor de voorkoming van aanvallen van erfelijke angio-oedeem.
Het betreft een Fase 2 studie, waarbij de veiligheid en werkzaamheid van Ruconest wordt geevalueerd wanneer het wordt gebruikt bij het voorkomen van aanvallen van erfelijke angio-oedeem.
De studie zal worden uitgevoerd met circa 30 patienten. Daarbij zullen de doseringsschema's vergeleken worden, hetzij e e n of twee keer per week, versus een controlegroep die een placebo krijgt, over een periode van twaalf weken.
Het onderzoek zal in Europa en de Verenigde Staten worden uitgevoerd.
Het aandeel sloot woensdag op EUR0,40.

- Door Patrick Buis; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 52 00; patrick.buis@wsj.com

(END) Dow Jones Newswires
August 28, 2014 01:21 ET (05:21 GMT)

www.pharming.com/archives/2086
husa
0
zoals reeds gezegd pharming is op weg om een vaste waarde te worden met een sterke partner als salix .158 mijn koersdoel blijft 0.60 einde oktober na kennismaking kwartaalcijfers die goede verkoopprognoses voor vs zullen bekendmaken. pharming zal dan ook de 20 miljoen van salix ontvangen hebben. daarna kan het nog hoger als de werkelijke verkoopcijfers begin volgend jaar zullen bekend worden gemaakt.maar met een sterke partner als salix twijfel ik daar niet aan. tot eind oktober blijft hat aandeel stabiel rond de .40
alias25
0
quote:

moneymaker schreef op 28 augustus 2014 07:56:

30% erbij
Denk eerder in de min vandaag, is reeds gekend nieuws (is nu officieel) en goed voor daytraders. Voorlopig niets spectaculairs.
[verwijderd]
0
quote:

Wishdom schreef op 27 augustus 2014 20:25:

Donderdag, donderdag en Pharming, ik heb er iets mee sinds een jaar of zeven.

Een goedemorgen gewenst, of goedenavond als u dit vanavond nog wilt doornemen.

Vastgezet voor overname.
Daytraders die de boel kapot hebben gemaakt.
Partijen die meer weten.
Gaat Pharming van Sobi af, of Sobi van Pharming.
En het is natuurlijk stil aan de Pharmingkant.

Wind tegen of wind mee.
Het zit een beetje op dood spoor................

Orkaan Bertha verpeste een mooie augustus maand, door uit de verkeerde hoek te waaien.
Nu waait er een andere orkaan die uit de goede hoek waait, en nu krijgen we, als ik de weermannen mag geloven een warme septembermaand.

Pharming.............................zal de wind ooit eens uit de goede richting waaien?

Ik wens u een plezierige beursdag, met veel groen op uw pad.

Vriendelijke groet.
ik lees helemaal niet of er iets broeit ??????? !!!!!!!!
[verwijderd]
0
quote:

husa schreef op 28 augustus 2014 08:18:

zoals reeds gezegd pharming is op weg om een vaste waarde te worden met een sterke partner als salix .158 mijn koersdoel blijft 0.60 einde oktober na kennismaking kwartaalcijfers die goede verkoopprognoses voor vs zullen bekendmaken. pharming zal dan ook de 20 miljoen van salix ontvangen hebben. daarna kan het nog hoger als de werkelijke verkoopcijfers begin volgend jaar zullen bekend worden gemaakt.maar met een sterke partner als salix twijfel ik daar niet aan. tot eind oktober blijft hat aandeel stabiel rond de .40
de verkoopcijfers zullen pas oplopen als het bovenstaande onderzoek het hele traject heeft afgelegd en is goedgekeurd ,ik verwacht niet dat bij elke acute aanval gelijk ruconest wordt voorgeschreven in de V.S.
Berdientje
0
do 28 aug 2014, 07:41
Pharming onderzoekt werking Ruconest
LEIDEN (AFN) -
Pharming onderzoekt samen met zijn Amerikaanse partner Salix Pharmaceuticals of zijn medicijn Ruconest ook geschikt is om aanvallen van erfelijk angio-oedeem (HAE) te voorkomen. Dat maakte het biotechnologiebedrijf donderdag bekend.
Naar Pharming Group detailpagina >

Pharming kreeg vorige maand toestemming van de keuringsdienst FDA om Ruconest in de Verenigde Staten op de markt te brengen. In Europa is het middel al langer verkrijgbaar. Het wordt tot dusver gebruikt ter behandeling van de acute zwellingen waar HAE-patiënten mee te maken krijgen. Als ook de preventieve werking ervan wordt bewezen, maakt dat een bredere toepassing mogelijk. In dat geval krijgt Pharming een niet nadere genoemde mijpaalbetaling van Salix.
In het zogenoemde fase 2-onderzoek wordt het medicijn 12 weken lang getest op circa 30 HAE-patiënten, die één of twee keer per week Ruconest krijgen toegediend, of een placebo. De studie vindt plaats in Europa en de Verenigde Staten.. Pharming verwacht uit het onderzoek veel informatie te halen over de effectiviteit van het middel ter voorkoming van aanvallen van HAE, aldus operationeel directeur Bruno Giannetti.
--------------------------------------

Als ook de preventieve werking ervan wordt bewezen, maakt dat een bredere toepassing mogelijk. In dat geval krijgt Pharming een niet nadere genoemde mijpaalbetaling van Salix.
----------------

een extra extraatje?
[verwijderd]
0
quote:

Berdientje schreef op 28 augustus 2014 08:44:

do 28 aug 2014, 07:41
Pharming onderzoekt werking Ruconest
LEIDEN (AFN) -
Pharming onderzoekt samen met zijn Amerikaanse partner Salix Pharmaceuticals of zijn medicijn Ruconest ook geschikt is om aanvallen van erfelijk angio-oedeem (HAE) te voorkomen. Dat maakte het biotechnologiebedrijf donderdag bekend.
Naar Pharming Group detailpagina >

Pharming kreeg vorige maand toestemming van de keuringsdienst FDA om Ruconest in de Verenigde Staten op de markt te brengen. In Europa is het middel al langer verkrijgbaar. Het wordt tot dusver gebruikt ter behandeling van de acute zwellingen waar HAE-patiënten mee te maken krijgen. Als ook de preventieve werking ervan wordt bewezen, maakt dat een bredere toepassing mogelijk. In dat geval krijgt Pharming een niet nadere genoemde mijpaalbetaling van Salix.
In het zogenoemde fase 2-onderzoek wordt het medicijn 12 weken lang getest op circa 30 HAE-patiënten, die één of twee keer per week Ruconest krijgen toegediend, of een placebo. De studie vindt plaats in Europa en de Verenigde Staten.. Pharming verwacht uit het onderzoek veel informatie te halen over de effectiviteit van het middel ter voorkoming van aanvallen van HAE, aldus operationeel directeur Bruno Giannetti.
--------------------------------------

Als ook de preventieve werking ervan wordt bewezen, maakt dat een bredere toepassing mogelijk. In dat geval krijgt Pharming een niet nadere genoemde mijpaalbetaling van Salix.
----------------

een extra extraatje?
In dat geval krijgt Pharming een niet nadere genoemde mijpaalbetaling van Salix. Is dit buiten de eerder genoemde 20 miljoen ????
[verwijderd]
0
149 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 15:58
Koers 0,956
Verschil -0,032 (-3,19%)
Hoog 0,979
Laag 0,952
Volume 5.376.963
Volume gemiddeld 6.407.533
Volume gisteren 5.323.102

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront