ageas « Terug naar discussie overzicht

a g e a s in juli

217 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
dulieu
0
Een nieuwe maand, nieuwe kansen ?? Het blijft maar vaag.Geen nieuwe info van Bart, dat de koers doet opveren. Dat houdt de belegger in het ongewisse.
Het halfjaar is afgesloten.Wellicht zijn er ingewijden, die een tipje van de sluier kunnen oplichten. Overname ?? Dividend ? Het laatste dividend beinvloedt de koers erg negatief.Wie reageert ?
FORT1944
0
BESTE , het dividend zit veilig , omdat de laatste hagelbui goed meevalt maar ze zal te zien zijn in de Q CIJFERS , dat zal normaal zijn maar
er is voldoende cash voorhanden en zullen zeker niet tornen aan het dividend .
Trouwens is 25 MILJOEN wel veel geld maar op de cijfers in het algemeen toch verwaarloos er zijn ook nieuwe inkomsten en de oude lopen door .
De overname : daar is BART DESMET zeer duidelijk EN VOORZICHTIG in , geen zotte prijzen en ze moeten passen in AGEAS en ook een meerwaarde betekenen . Verder groeien in AZIE door daar meer te investeren in de opgestarte projecten geeft ook return . Als ge kijkt zijn alle verzekeraars wat teruggevallen zijn en als AGEAS goedkoper aandelen kan inslaan met hun inkoopprogramma komt dit ten goede van alle aandeelhouders ; op dit ogenblik heeft men nog niks nieuws gemeld .
[verwijderd]
0
quote:

dulieu schreef op 1 juli 2014 14:23:

Een nieuwe maand, nieuwe kansen ?? Het blijft maar vaag.Geen nieuwe info van Bart, dat de koers doet opveren. Dat houdt de belegger in het ongewisse.
Het halfjaar is afgesloten.Wellicht zijn er ingewijden, die een tipje van de sluier kunnen oplichten. Overname ?? Dividend ? Het laatste dividend beinvloedt de koers erg negatief.Wie reageert ?
wanneer de aandelen inkoop is afgerond, augustus?,
dan zou de koers omhoog KUNNEN.
maar zoals we zien kan het nog een stuk lager gaan (26, 27)
want wees eerlijk, wie dacht er vorige jaar augustus, toen de koers tegen de 33 aan ging dat we nu op 28, 29 zouden staan?

laat ik een positieve voorspelling doen:koers Ageas eind 2013....33 euro
dulieu
0
[quote alias=Jan Pal id=7743387 date=201407012137]
[...]

wanneer de aandelen inkoop is afgerond, augustus?,
dan zou de koers omhoog KUNNEN.
maar zoals we zien kan het nog een stuk lager gaan (26, 27)
want wees eerlijk, wie dacht er vorige jaar augustus, toen de koers tegen de 33 aan ging dat we nu op 28, 29 zouden staan?

laat ik een positieve voorspelling doen:koers Ageas eind 2013....33 euro

Vind je dat een voorspelling ?
FORT1944
1
Ja , het inkoop programma dat opgestart is in 2013 kan snel afgelopen zijn
momenteel nog een kleine 20 MILJ te gaan . Het half jaarverslag is binnen 2 weken en dan zullen we wel zien . Inderdaad is het momenteel een goed dividend aandeel (1,40€) en daarvan mogen we volgend jaar zeker op rekenen en er zijn ook 3% minder aandelen ingekocht . Het enige wat tegenzit bij verzekeraars is de lage rente die ze ontvangen op staatsobligaties die ze verplicht zijn te kopen van EU , maar dat is voor gans de sector . De koers 33€ en meer ligt in de mogelijkheden omdat AGEAS onder zijn waarde van 37€ noteert . Het koersdoel ligt bij KBC op
42€ .
.
FORT1944
0
Ageas meld dat zij de volledige controle overneemt in niet leven van partner MILLENNIUM in PORTUGAL , daarmee versterkt de positie niet leven die men tegen 2015 op 40% wilt brengen .
dulieu
0
quote:

FORT1944 schreef op 2 juli 2014 14:47:

Ageas meld dat zij de volledige controle overneemt in niet leven van partner MILLENNIUM in PORTUGAL , daarmee versterkt de positie niet leven die men tegen 2015 op 40% wilt brengen .
Je zou toch zeggen, dat er knap gestuurd wordt, om weer bij je uitgangspunt uit te komen.Waar zit die Jeliazkov toch ? Afgereisd naar geboorteland ?
Zlatan2601
0
Jeliazkov
0
quote:

dulieu schreef op 2 juli 2014 20:17:

[...]

Je zou toch zeggen, dat er knap gestuurd wordt, om weer bij je uitgangspunt uit te komen.Waar zit die Jeliazkov toch ? Afgereisd naar geboorteland ?
Present! :-)
Fietsen, voetbal, gezin, werk (in die volgorde) in combinatie met een sukkelende koers en weinig nieuws effe laag pitje momenteel.
Wat hierboven genoemd is, weinig aan toe te voegen. Wachten op nieuws vanuit ageas of hogere rentestanden of een rechter die wat te melden heeft over Fortis.
Hagelbuitje is vervelend, maar 'bij de prijs inbegrepen'. Volgend jaar weer minimaal 1,40.
Nou, toch nog wat over gezegd. Ik ga fietsen. Laters.
[verwijderd]
0
Jeliazkov
0
quote:

VOLKOREN schreef op 3 juli 2014 17:43:

Weer richting 30 euries, Jeliazkov veel wind in het groene hart hoor!!
Die wind vol tegen, fietsend vanuit Utrect. Viel niet mee idd. Dat was dan ook de enige koers vandaag die niet meeviel. Ik zeg: fijne avond allen.
FORT1944
0
Ja , vandaag heeft AGEAS zijn best gedaan maar AEGON heeft een sprint neergezet , denkelijk zijn ze naar UTRECHT gefietst want ze hadden de wind mee !
zilvermeeuw
0
Sssst, over Aegon mag je hier alleen fluisteren
@FORT, vanaf uw favoriete toertje langs dat water en mijn woonplaats is het midden op ca 50km trappen

@Jeliazkov, beetje tegenwind is goed voor je.
Alles is daar vlak en zou je nergens moe van kunnen worden...
Jeliazkov
0
quote:

zilvermeeuw schreef op 3 juli 2014 22:04:

Sssst, over Aegon mag je hier alleen fluisteren
@FORT, vanaf uw favoriete toertje langs dat water en mijn woonplaats is het midden op ca 50km trappen

@Jeliazkov, beetje tegenwind is goed voor je.
Alles is daar vlak en zou je nergens moe van kunnen worden...

Fluisteren is al teveel. Had ooit een rekening bij dat bedrijf, maar toen ze shirtsponsor werden van een clubje uit noord holland waarvan de naam al helemaal niet genoemd mag worde, laat staan toevertrouwd aan het papier, heel snel m'n geld weggehaald, op een paar cent na, zodat ik nog wel steeds afschriften kreeg, waardoor ik dat bedrijf meer geld kostte dan dat ze opleverde. (Ach ja, ieder zo zijn eigen handicap....)

Nog steeds van harte welkom, Meeuw. Plus fiets. Doen we effe rondje Vianen - Alblasserdam - Rotterdam - Gouda - Schoonhoven - Vianen. Dat zal je leren! ;-)
zilvermeeuw
0
Dat wordt zondermeer na de zomer, eerst weer eens een paar Alpen hoog fietsen met mijn nieuwe fiets.
Bij mij is het fietsen van lange tochten dit jaar redelijk in het water gevallen. ,in vaste fietsmaat heeft lange tijd alweer een poos een poos een vriendin. Met meeuw fietsen(en surfen) word dus minder..

Uren klimmen aan een stuk, geen probleem.
Tegenwind komt mij na een half uur ook de neus uit.

FORT1944
0
Zal over deze verzekeraar hier niet meer schrijven beste Jeliazkov , je weet dat AGEAS nu sponser is geworden van een jaarlijkse loopwedstrijd in BRUSSEL .( internationaal zeer hoog aangeschreven gebeuren en ter nagedachtenis van ..... op de HEIZEL )
Hopelijk is daar geen probleem mee .
FORT1944
0
Lees juist KBC securitas vind de laatste koersdaling van AGEAS overdreven maar veranderen hun koersdoel 42€ ook een beetje naar beneden .
Als ze 40€ halen ben ik ook al zeer dik tevreden .
Jeliazkov
0
quote:

FORT1944 schreef op 4 juli 2014 09:31:

Zal over deze verzekeraar hier niet meer schrijven beste Jeliazkov , je weet dat AGEAS nu sponser is geworden van een jaarlijkse loopwedstrijd in BRUSSEL .( internationaal zeer hoog aangeschreven gebeuren en ter nagedachtenis van ..... op de HEIZEL )
Hopelijk is daar geen probleem mee .
Dank, Fort. Als jonge jongen eerst zelf een uurtje voetballen op een mooie zonnige woensdagavond om op tijd binnen te zijn voor op voorhand de mooiste pot van dat seizoen. Heeft wel indruk gemaakt die pot, maar dan op een manier die niet te vermoeden was.
217 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 13:56
Koers 43,660
Verschil -0,200 (-0,46%)
Hoog 43,800
Laag 43,480
Volume 31.984
Volume gemiddeld 417.220
Volume gisteren 324.230

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront