Sopheon « Terug naar discussie overzicht

Forum- of voorjaarsmoeheid??

66 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
Bertus S
17
Je zou het bijna gaan denken..........

Steeds minder postings vullen het Sopheonforum, maar waarom??

Valt er dan zó weinig te vertellen over Sopheon óf is alles onderhand al eens geschreven??

M.i. is idd het meeste al eens geschreven m.b.t. de mogelijkheden die voor Sopheon in het verschiet liggen en óók worden opgepakt door Sopheon, maar het lijkt erop dat velen de impact hiervan nog immer geheel of gedeeltelijk is ontgaan.

Want waarom zou je dan je stukken nog verkopen op koersen als de huidige............(m.u.v. VBR-problemen)

Natuurlijk, niet iedereen die in Sopheon belegt komt op dit forum óf de SCS en beschikt daardoor mogelijk niet over een goed beeld van Sopheon's riante positie, want in de media is er (nog) nauwelijks aandacht voor dit beurspareltje.

Velen zullen slechts de koers bekijken, evenueel nog afgaand op een PB en daar hun conclusies uit trekken...............sjammer m.i..

Ik ga hier niet wéér refereren naar allerhande PB's, publicatie in Vermogensvisie, Seymour Pierce Research, etc., want daar zal menigeen inmiddels wel een staart van krijgen, c.q. hebben gekregen, de "meisjes" in het laatste geval buiten beschouwing gelaten.

Want degenen die zich wél iets verder hebben verdiept in de onderliggende materie, hebben inmiddels al wel in de peiling wat er zoal écht gaande is en geloof me óf niet, er is héél wat positiefs gaande m.b.t. Sopheon!!!!

2005 wordt m.i. het jaar dat Sopheon écht op de kaart wordt gezet en het vervolg laat zich danook eenvoudig raden..............

Dat de koers de potentie (nog) niet weergeeft is volgens mij een kwestie van weken..........

Bertus S.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Bertus, sommige mensen bukken niet meer voor een duppie op straat. Lijkt me zeer verstandig om dit "duppie" nog wel op te rapen. Na redelijk korte tijd blijkt het opeens een euro te zijn.
Groeten.
[verwijderd]
0
Hoi Bertus, goedenmorgen

Ik dacht al, Bertus is normaliter veel vroeger present.
Het is in ieder geval prima weertje om eindelijk weer eens wat in de tuin te gaan doen.
Niet dat het nodig is hoor, om wat in de tuin te gaan doen, maar ik kom met mijn 1.90 mtr, niet meer boven het gras uit.

Fijne dag nog, Frank.

Bertus S
0
quote:

theophiel schreef:

Hoi Bertus, goedenmorgen

Het is in ieder geval prima weertje om eindelijk weer eens wat in de tuin te gaan doen.

Frank.
Dáár was ik nou juist mee bezig Frank.........

{:<)))

Bertus S., Borne, zonnig en 14.7º

P.S. was ook écht wel vroeg present hóór......
[verwijderd]
0
Hoi Bertus,

Wat ik mij afvraag is hoe de orderportefeuille van Sopheon er op dit moment voor staat. Weet jij hier iets meer vanaf.

Verder zijn de "grote" contracten, die Sopheon in december heeft afgesloten eenmalige opdrachten of generen zij voor de komende jaren ook omzet. Dit is mij ondanks dat ik het forum geregeld lees nog steeds onduidelijk.

Groeten uit het Noorden

Patrick
Bertus S
2
quote:

Patrick25 schreef:

Hoi Bertus,

Wat ik mij afvraag is hoe de orderportefeuille van Sopheon er op dit moment voor staat. Weet jij hier iets meer vanaf.
[/quote]

Goed en "the pipeline will be refilled"!!

Ja en jij had dit óók kunnen weten:

1. Four customers have placed Accolade orders with license values totalling US$600,000 or more each. Two of these came through in December.

2. After record sales at the end of last year, in the first quarter of 2005 we focused on refilling sales funnels, extending our footprint with existing clients, training sales and implementation partners, and working on the next release of Accolade due out in Q2. In addition to ongoing services, three new Accolade licenses and seven extension orders contributed to revenue in the quarter.

3. In addition to ongoing services, three new Accolade licenses, and seven extension orders with existing customers for additional user licenses, consultancy or hosting services, contributed to revenue in the quarter Q1-2005.

4. A number of major Accolade sales opportunities targeted for closure in the second quarter of 2005 involve such collaboration between Sopheon and Microsoft.

5. In Q1-2005: Cadburry Schweppes, Atrium Medical Center zijn bekend gemaakt middels een PB.

6. In Q2-2005: Zie o.a. pt.4 and stay tuned for coming weeks/months!!!

[quote=Patrick25]
Verder zijn de "grote" contracten, die Sopheon in december heeft afgesloten eenmalige opdrachten of generen zij voor de komende jaren ook omzet. Dit is mij ondanks dat ik het forum geregeld lees nog steeds onduidelijk.

Groeten uit het Noorden

Patrick
Zoals nagenoeg álle contracten die Sopheon afsluit, lopen deze over meerdere jaren met repeterende inkomsten daaruit.

Veelal volgen er na enige tijd nog aanvullende extenties met wederom repeterende inkomsten dáár weer uit.

Al met al, zoals ik reeds in de 1e posting posting aangaf, het gaat goed met Sophie!!

Groeten uit het Kloppend Hart van het Oosten, Bertus S.
[verwijderd]
0
quote:

Bertus S schreef:

Je zou het bijna gaan denken..........

Steeds minder postings vullen het Sopheonforum, maar waarom??

Valt er dan zó weinig te vertellen over Sopheon óf is alles onderhand al eens geschreven??

M.i. is idd het meeste al eens geschreven m.b.t. de mogelijkheden die voor Sopheon in het verschiet liggen en óók worden opgepakt door Sopheon, maar het lijkt erop dat velen de impact hiervan nog immer geheel of gedeeltelijk is ontgaan.

Bertus S.
Mooi stuk Bertus!

Ik heb je eerste zinnen er even uitgelicht. Ik denk nl. ook dat het meeste al eens geschreven is over Sopheon.

Hier en op de SCS is de afgelopen maanden een heleboel info geplaatst door de speurneuzen. Dat speuren vergt vaak erg veel tijd. De info die je vindt maakt echter een hoop goed.

Zelf was ik bijvoorbeeld ontzettend benieuwd naar de potentie van de samenwerking met Microsoft.

De update van 5 april jl. heeft het vermoeden wat ik had bevestigd. De impact zal MEGA zijn. Deze bevestiging is voor mij een reden geweest om het speuren even op een lager pitje te zetten. Ik weet genoeg!!!

Het is nu aan Soof om te laten zien hoe MEGA het wel niet gaat...

De periode: "je moet het wel WILLEN zien" is m.i. dan ook bijna voorbij en de periode: "had ik dit maar eerder gezien" staat op het punt van beginnen!

Gr.
GBP
Bertus S
0
quote:

gbp schreef:

De periode: "je moet het wel WILLEN zien" is m.i. dan ook bijna voorbij en de periode: "had ik dit maar eerder gezien" staat op het punt van beginnen!

Gr.
GBP
Idd Niels,

de periode "je kúnt het zien" lijkt mij niet ver meer weg..........

{:<)))))

Bertus S., Borne, zonnig, zwakke/matige oostenwind en 18.4º
[verwijderd]
0
namens alle fans bedankt Bertus,voor je wederom zeer constructieve post.
goed van stuk kort van stof.to the point.

zal maandagmorgen met een klein ordertje bestens de aftrap doen;-]]

heb de winstdeling van mijn werk weer binnen.(onderdeel van HAL)
dat wordt weer omgezet in aandelen Sopheon,die me vervolgens weer meer vreugde brengen

vanuit een warm zuiden

peter
[verwijderd]
2
Forum- of voorjaarsmoeheid of ..stilte voor de storm die weldra gaat opsteken. Dit heeft ook zijn voordelen, geen "wilde" post. Een aantal getrouwen had ook al aangegeven hier maar eens even voor weg te blijven. Spijtig, maar ja. Herhaling van het voorgaande kan overigens zeker van nut zijn voor nieuwe potentiële beleggers in Sopheon, maar wordt wel eens even wat minder geplaatst. Niets mis mee. Voor degene die het niet wil zien zal herhaling waarschijnlijk niets meer helpen.
De belegger die zich van de juiste stand van zaken op de hoogte heeft gesteld maakt zich geen zorgen en weet dat het goed is, heeft zelfs van de laatste daling gebruik gemaakt om nog even wat bij te kopen op een niet echt meer verwachte koers, en dat zijn de aandelen die voorlopig niet weer terugkeren op de beursvloer.
Als "het moment" daar is, zal er weer veel gepost worden en is het niet meer bij te houden, en dan in een gezelliger sfeer dan dat de laatste weken (nog) mogelijk was.
Een groet van pevri.
Bertus S
0
quote:

pevri schreef:

..stilte voor de storm die weldra gaat opsteken.

Een groet van pevri.
Vond het treffend Peter, dat je juist deze woorden aaneen had getypt en daarom heb ik je maar even een mail gestuurd..........

Bertus S.
[verwijderd]
0
Goedenavond Bertus,

is er mogelijk iets mis gegaan, ik heb (zojuist?) geen mail ontvangen.

Peter
Bertus S
0
Je had idg je vorige posting natuurlijk ook weer ff kunnen aanpassen......

{:<))))

Bertus S.
[verwijderd]
0
ROND welke datum komt er NORMALITER in deze tijd van het jaar een bericht van Sopheon, Bertus?
Janh

quote:

Bertus S schreef:

[quote=gbp]
De periode: "je moet het wel WILLEN zien" is m.i. dan ook bijna voorbij en de periode: "had ik dit maar eerder gezien" staat op het punt van beginnen!

Gr.
GBP
[/quote]

Idd Niels,

de periode "je kúnt het zien" lijkt mij niet ver meer weg..........

{:<)))))

Bertus S., Borne, zonnig, zwakke/matige oostenwind en 18.4º
Bertus S
1
quote:

janh1 schreef:

ROND welke datum komt er NORMALITER in deze tijd van het jaar een bericht van Sopheon, Bertus?
Janh

Môge Jan.

In deze tijd van het jaar komt er NORMALITER geen PB, waarvan de datum al geannonceerd is, want dan heeft het meestal betrekking op een update o.i.d.

Overige PB's, m.b.t. orders, nieuwe partners etc., worden NORMALITER ad-hoc gecommuniceerd, althans zo lijkt het voor de buitenwereld, maar ook daar wordt m.i. qua datum/moment vast wel zoveel mogelijk ge-timed m.b.t. sentiment e.d...........

En op die laatste categorie en dan m.n. op die van orders zitten we m.i. nu te wachten............i.v.m. omzetvergroting!!!

Bertus S., Borne, zonnig en 12.3º
[verwijderd]
0
quote:

Bertus S schreef:

[quote=janh1]
ROND welke datum komt er NORMALITER in deze tijd van het jaar een bericht van Sopheon, Bertus?
Janh

[/quote]

Môge Jan.

In deze tijd van het jaar komt er NORMALITER geen PB, waarvan de datum al geannonceerd is, want dan heeft het meestal betrekking op een update o.i.d.

Overige PB's, m.b.t. orders, nieuwe partners etc., worden NORMALITER ad-hoc gecommuniceerd, althans zo lijkt het voor de buitenwereld, maar ook daar wordt m.i. qua datum/moment vast wel zoveel mogelijk ge-timed m.b.t. sentiment e.d...........

En op die laatste categorie en dan m.n. op die van orders zitten we m.i. nu te wachten............i.v.m. omzetvergroting!!!

Bertus S., Borne, zonnig en 12.3º

hij is weer duidelijk goedemorgen trouwens het vat staat op springen maar het duurt wel erg lang ach ik heb nog de tijd.

vg.harry. uit een licht bewolkt hellevoetsluis.
66 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
860,01  -5,35  -0,62%  18:05
 Germany40^ 17.701,80 -0,76%
 BEL 20 3.827,75 +0,03%
 Europe50^ 4.902,04 -0,70%
 US30^ 37.851,00 -0,43%
 Nasd100^ 17.004,48 -3,10%
 US500^ 4.960,72 -1,75%
 Japan225^ 37.028,48 -2,56%
 Gold spot 2.394,73 +0,65%
 EUR/USD 1,0652 +0,08%
 WTI 82,25 +0,21%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

WDP +3,12%
Kendrion +2,92%
EBUSCO HOLDING +2,67%
Vopak +2,61%
NX FILTRATION +2,17%

Dalers

JUST EAT TAKE... -5,11%
TomTom -4,68%
Fugro -4,30%
ASMI -4,00%
BESI -3,64%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront