TomTom « Terug naar discussie overzicht

24 jan tm 31 jan 2015: De Feiten Deze Week: AEX +4.98% TomTom - 1.15% Waarom Waardoor Door Wie en Hoe Lang Nog?

724 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 33 34 35 36 37 » | Laatste
[verwijderd]
0
TomTom doet het al weken/maanden niet goed de bovenstaande cijfers geven
aan dat we niet omhoog gaan en mogen
zullen we dit draadje nou enkel en alleen is gaan gebruiken om te brainstormen wat de echte reden zou kunnen zijn van deze dalende beweging in positieve beurzen die alltime high staan sinds de laatste 6 jaar
ik zeg : of aanstaande overname en drukken vd koers maar aannemelijker is
een droevige EXIT door het management op maximaal 7 euro
zullen we het serieus houden
[verwijderd]
0
De uitleen aandelen raken op, de premie die de shorters moeten betalen om te mogen lenen is afgelopen week met 35% gestegen.
Er is geen reden voor een flinke daling, dus veel zulen ze niet kunnen pakken, tesamen met de dikke premie die ze moeten betalen, de shorters staan op het punt om terug te kopen en dan gaat het enkel omhoog.
[verwijderd]
0
Het probleem zit aan de Ruyterkade, een dubbele agenda?
Het denigrerende gedrag ten opzichte van de kleine aandeelhouder gaat niet meer geaccepteerd worden, het aandeel TT moet marktconform worden.
Als de longaandelen opraken gaat de koers OOK omhoog....
[verwijderd]
0
Ook dit klopt weer niet, hoe Marshall short.
Shorters willen toch zo hoog mogelijk shorten, waarom laten ze de koers dan niet eerst oplopen met deze stijgende beurzen?
Waarom shorten ze juist op deze dagen?
Is niet de manier zoals het moet, wave_trader handelt toch ook zo, eerst laten oplopen, dan short gaan.
Ook ik krijg steeds meer het vermoeden dat we niet met doorsnee shorters te maken hebben maar stromannen van iets anders.
Wie zou de koers niet willen laten oplopen?
De overnemende partij?
Toch een exit?
Kan eigenlijk niks anders zijn, of heeft iemand nog een idee?
Vrijdag is zeker te weten ook massaal geshort, dus maandag nabeurs zulen we wel weer een melding krijgen van Marshall.
[verwijderd]
0
quote:

Frietzakje schreef op 24 januari 2015 00:22:

Ook dit klopt weer niet, hoe Marshall short.
Shorters willen toch zo hoog mogelijk shorten, waarom laten ze de koers dan niet eerst oplopen met deze stijgende beurzen?
Waarom shorten ze juist op deze dagen?
Is niet de manier zoals het moet, wave_trader handelt toch ook zo, eerst laten oplopen, dan short gaan.
Ook ik krijg steeds meer het vermoeden dat we niet met doorsnee shorters te maken hebben maar stromannen van iets anders.
Wie zou de koers niet willen laten oplopen?
De overnemende partij?
Toch een exit?
Kan eigenlijk niks anders zijn, of heeft iemand nog een idee?
Vrijdag is zeker te weten ook massaal geshort, dus maandag nabeurs zulen we wel weer een melding krijgen van Marshall.
Alle nieuwe shorts in tomtom zijn aandeelhouder in fleetcor. Aandeel gestart in 2013 en gegroeid van 30 naar 150 dollar, doen miljardenovernames.

Opties in volgorde van meest waarschijnlijk tot minst waarschijnlijk

A) heeft niks met elkaar te maken
B) het is een hedge. Deze hedgefunds zijn namelijk long-short funds. Marshall wace is pas net ingestapt in fleetcor (bron: morningstar) en ook pas net in TT.
C) ze willen tomtom telematics kopen en samenvoegen met masternaut. Er ontstaat dat een grote leider op fleetmanagement gebied met alle schaalvoordelen voor software-as-a-service en fleetmgt hardware. Waarom deze timing -> Tomtom is in 2 maanden 20% goedkoper geworden door de eur/usd
D) ze willen tt als geheel. Minst waarschijnlijke optie van de 4, denk ik.
boem!
1
Er zijn momenteel 4 shortende partijen actief bij Tom2 tw:
Discovery Cap Mgt eerste melding 7 aug 2014 0.79% daarna geen mutaties.
Blue Mountain eerste melding van 0.55% op 29 sept 2014. Huidige positie 1.86%.
Hound Partners eerste melding 20 okt 2014. Huidige positie 1.63%.
Marshall Wace met melding op 22 januari 2015 van 0.50%.
Het lijkt erop dat de totale shortpositie van 22 januari 2015 ad 4.78% is opgebouwd vanaf augustus 2014.(ca 11 miljoen aandelen).

De koersontwikkeling in de periode augustus 2014 t/m januari 2015 is grillig.
Van 5.25 euro in aug 2014 via 6.60 euro in oktober 2014 en 5.00 euro in dec 2014 naar 5.60 euro nu.

Het is inderdaad opvallend, dat de positie is opgebouwd in een periode waarin Tom2 met overwegend goed nieuws komt.
In 3q 2014 werd de outlook verhoogd naar 930-950 voor revenue en een adjusted wpa van at least 25 cent.(outlook voor 2014 was bij jaarrekening 2013: revenue 900 mio en adj wpa 20 cent).
Tom2 lijkt voorzichtig in zijn outlook.
Bij de 3q 2013 werd een outlook afgegeven van 930-950 mio en adj wpa van 25 cent. Realisatie 2013 963 mio en 26 cent.
Veel belangrijker in mijn ogen is het nieuws dat Tom2 bekend maakte in die periode: Partnership met VW voor HAD en Partnership met Bosch, aamgevuld met de deal om maps en mogelijk traffic te leveren aan VW te beginnen in USA in het automotive segment.
De succesvolle introductie van de sportwatches en de verbreding in dit segment door de golfwatch bij consumer.
De substantiele autonome groei in Telematics die versneld kan worden door meer acquisities in dit segment waarvoor de cash aanwezig is.
Het kralen rijgen in Licensing.
Je mag ervan uitgaan dat hedge-fonds voordat ze een positie innemen hun huiswerk doen.
Ook zij hebben weet van de zeer positieve cash-flow die Tom2 realiseert.
ook zij zijn op de hoogte, dat dit door toepassing van deferred nog niet 1 op 1 terug te zien is in de cijfers.

Ik ben niet zo van de complot-theorieen. Indien ik dat uitsluit zie ik maar 1 reden zij gaan ervan uit, dat naast hardware automotive(in 2013 85 mio omzet) ook de volledige PND omzet in een beperkt aantal jaren naar zo goed als 0 wordt gereduceert.
PND-omzet met automotive-hardware was in 2013 goed voor 525 mio met een marge van 190 mio, de schatting voor 2014 is 450 mio met 170 mio aan bijdrage.
Capex in 2013 was 91 mio(acquisities en internal development projects)
voor 2014 is een capex voorzien van meer dan 100 mio en de aangekondigde samenwerking met VW voor HAD en Bosch zal dit bedrag in 2015 en 2016 zeker niet verminderen.

Indien de bijdrage uit PND's op korte/middellange termijn grotendeels wegvalt zal het heel moeilijk worden voor tom2 om de voor de transitie noodzakelijke investeringen te blijven doen.

De opbouw van de shortpositie heeft welhaast zeker een drukkend effect op de koersontwikkeling gehad in de afgelopen 6 maanden.

Het antwoord moet van tom2 zelf komen met harde cijfers te beginnen bij de jaarrekening 2014.


[verwijderd]
0

ben t met Martin eens, het zou een hedge Positie kunnen zijn tussen een paar sector genoten, maar ik geloof ook niet in een opgezet spel voor een overname of exit, dan ga je niet naar een Hedge Fonds, dan ga je naar Goldman of JPM .

Hedge Fonds zijn momentum traders en als zodanig verwachten zij geen schokkend nieuws dat het aandeel op korte termijn hoger kan zetten.

we zullen moeten wachten op de cijfers, het is te hopen dat die niet beneden de verwachtingen uitkomen, dan kunnen ze nog wel eens serieus op het aandeel gaan leunen.
het Bestuur heeft natuurlijk wel een wapen daar iets tegen te doen, maar nogmaals dat heeft thans een lage prioriteit, ze houden liever cash achter de hand, wellicht is dat ook nodig.
W
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 24 januari 2015 00:52:

[...]

Alle nieuwe shorts in tomtom zijn aandeelhouder in fleetcor. Aandeel gestart in 2013 en gegroeid van 30 naar 150 dollar, doen miljardenovernames.

Opties in volgorde van meest waarschijnlijk tot minst waarschijnlijk

A) heeft niks met elkaar te maken
B) het is een hedge. Deze hedgefunds zijn namelijk long-short funds. Marshall wace is pas net ingestapt in fleetcor (bron: morningstar) en ook pas net in TT.
C) ze willen tomtom telematics kopen en samenvoegen met masternaut. Er ontstaat dat een grote leider op fleetmanagement gebied met alle schaalvoordelen voor software-as-a-service en fleetmgt hardware. Waarom deze timing -> Tomtom is in 2 maanden 20% goedkoper geworden door de eur/usd
D) ze willen tt als geheel. Minst waarschijnlijke optie van de 4, denk ik.
Z) Tomtom wilt (een gedeelte van) fleetcor/masternaut kopen en dit met eigen aandelen betalen
seren
0
quote:

*Justin* schreef op 24 januari 2015 00:52:

[...]

Alle nieuwe shorts in tomtom zijn aandeelhouder in fleetcor. Aandeel gestart in 2013 en gegroeid van 30 naar 150 dollar, doen miljardenovernames.

Opties in volgorde van meest waarschijnlijk tot minst waarschijnlijk

A) heeft niks met elkaar te maken
B) het is een hedge. Deze hedgefunds zijn namelijk long-short funds. Marshall wace is pas net ingestapt in fleetcor (bron: morningstar) en ook pas net in TT.
C) ze willen tomtom telematics kopen en samenvoegen met masternaut. Er ontstaat dat een grote leider op fleetmanagement gebied met alle schaalvoordelen voor software-as-a-service en fleetmgt hardware. Waarom deze timing -> Tomtom is in 2 maanden 20% goedkoper geworden door de eur/usd
D) ze willen tt als geheel. Minst waarschijnlijke optie van de 4, denk ik.
Een combinatie van B) en C).
De shorter zal met veel scenario's rekening houden, maar uitgaan van fleetcor en in veel bijdrage wordt TT als middelpunt van het universum genomen, zo zal het niet zijn.
Dat geeft ook een betere verklaring van de timing, op goede positieve dagen, wordt er belangen ergens anders vergroot en wordt TT geshort als hedge.

En hoe nu verder is de vraag?

Scenario's:
1) Fleetcor doet het goed en TT ook.
2) Fleetcor doet het slecht en TT ook.
3) TT doet het beter dan Fleetcor.

Bij 1) verdienen ze geld, en gaan naar plan B) om nog meer te verdienen.
Bij 2) verdienen ze geld.
Bij 3), koers van TT drukken en toch naar plan B) gaan?

annvulling: C) is het bedoelde plan B) (natuurlijk)

[verwijderd]
0
Indien de bijdrage uit PND's op korte/middellange termijn grotendeels wegvalt zal het heel moeilijk worden voor tom2 om de voor de transitie noodzakelijke investeringen te blijven doen.

Het antwoord moet van tom2 zelf komen met harde cijfers te beginnen bij de jaarrekening 2014.

Ik pik deze zinnen er even uit Martin. Daar zeg je wat...

Het lijkt wel of je twijfelt. Ik heb wel eens positievere posts van je gezien waarin koersstijgingen die die van inspirator deden verbleken.

Dat belooft wat dan op 12 februari.

Denk niet dat het Goddijn cs ene moer interesseert of de koers of €3 of op €6 staat. Mij wel...en als ik het zo volg hier ben ik niet de enige.
[verwijderd]
0

nou één ding is zeker, t zijn over t algemeen Britse Fonds Managers, die in Sterling rapporteren en diegenen die er vanaf de zomer inzitten met een $ Long fonds als Fleet en een short euro fonds als TT, ze hebben in ieder geval al 16% winst te pakken op Valuta Euro/$ 1,34 Juli en nu 1,12 per afgelopen Vrijdag.

W
[verwijderd]
0
quote:

Natte krant schreef op 24 januari 2015 12:24:

Indien de bijdrage uit PND's op korte/middellange termijn grotendeels wegvalt zal het heel moeilijk worden voor tom2 om de voor de transitie noodzakelijke investeringen te blijven doen.

Het antwoord moet van tom2 zelf komen met harde cijfers te beginnen bij de jaarrekening 2014.

Ik pik deze zinnen er even uit Martin. Daar zeg je wat...

Het lijkt wel of je twijfelt. Ik heb wel eens positievere posts van je gezien waarin koersstijgingen die die van inspirator deden verbleken.

Dat belooft wat dan op 12 februari.

Denk niet dat het Goddijn cs ene moer interesseert of de koers of €3 of op €6 staat. Mij wel...en als ik het zo volg hier ben ik niet de enige.
De trend in Europa wijst eerder richting het uitbodemen van de PND markt dan het sneller krimpen. Ik beperkt me even tot Europa, omdat die markt voor TomTom 7x zo groot is als USA. De PND markt in Europa ontwikkelde zich als volgt:

Q1 2013 -20%
Q2 2013 -14%
Q3 2013 NB*
Q4 2013 -14%
Q1 2014 -12%
Q2 2014 -11%
Q3 2014 -6%
Q4 2014 dat horen we over een paar weken

*Q3 2013 werd marktontwikkeling niet genoemd in het kwartaalverslag, maar wel dat TomTom's PND omzet neutraal was, dankzij hogere gemiddelde verkoopprijzen en groei marktaandeel ten koste van Garmin.

Van prijsdalingen was over heel 2013 geen sprake. Jaarverslag 2013: In Europe we enjoyed an increase in market share and a slightly higher average selling price (ASP) for PNDs

Ik vermoed dat er in 2014 ook geen prijsdalingen waren. In Q2 2014 werd ook melding gemaakt van hogere ASP's (average selling prices). Een PND is geen bulk-product meer, en biedt steeds meer services. Bovendien doet TT niet mee aan afprijzingen, om marge te beschermen. Samen met Garmin heeft TomTom vrijwel een duopolie (90% marktaandeel) dus geen reden om elkaar de tent uit te vechten.
[verwijderd]
0
Afgelopen jaren zag je overigens omzetdaling en margegroei. Met de duikeling van de euro denk ik dat we de komende jaren andersom gaan zien; marge daling en omzetgroei.

Voor een retailer in de VS, bijvoorbeeld Amazon, is het inkopen van tomtom pnd's in een paar maanden tijd 20% goedkoper geworden. Waar tomtom zich eerst als duur Europees bedrijf uit de markt prijsde, je ziet er bijna nul tomtom's, wordt tomtom weer interessanter voor die retailers. Dat geldt ook voor sportswatches en ook voor licensing klanten a la Apple, alles van tomtom is nu 20% goedkoper geworden.

Op de Europese markt ga je zien dat Garmin duurder wordt en zich uit de markt prijst of in ieder geval moeilijker kan stunten. Voor een bol.com is inkoop van Amerikaanse producten, zoals Garmins, 20% duurder geworden.

Dit merk je niet a la minute, alle producten die nu nog in de channel zitten worden aan consumenten verkocht voor de initiele aankoopprijs plus retailmarge. Maar in de loop van het jaar ga je zeker zien dat tomtom competitiever wordt; ze worden gewoon in alle markten 20% goedkoper dan Garmin. Dat scheelt echt.

TomTom deed nooit mee aan prijsverlagingen want de dure euro gaf daar geen ruimte toe. Nu zijn mogelijk wel sales acties mogelijk.

Eurodollar verhaal snijdt dus aan twee kanten; marge technisch is het nadelig en omzet technisch (op iets langere termijn) voordelig.
boem!
0
quote:

Natte krant schreef op 24 januari 2015 12:24:

Indien de bijdrage uit PND's op korte/middellange termijn grotendeels wegvalt zal het heel moeilijk worden voor tom2 om de voor de transitie noodzakelijke investeringen te blijven doen.

Het antwoord moet van tom2 zelf komen met harde cijfers te beginnen bij de jaarrekening 2014.

Ik pik deze zinnen er even uit Martin. Daar zeg je wat...

Het lijkt wel of je twijfelt. Ik heb wel eens positievere posts van je gezien waarin koersstijgingen die die van inspirator deden verbleken.

Dat belooft wat dan op 12 februari.

Denk niet dat het Goddijn cs ene moer interesseert of de koers of €3 of op €6 staat. Mij wel...en als ik het zo volg hier ben ik niet de enige.
Ik heb enkel getracht de beweegreden van de shorters te analyseren.
Die kan niet liggen in het feit, dat telematics substantieel groeit, niet in het feit dat er in de eerste 9 maanden van 2014 al voor 170 mio aan nieuwe automotivedeals zijn gesloten en ook niet aan de succesvolle introductie van sportwatches om van het kralen rijgen in Licensing maar niet te spreken. Daarnaast gaat de transitie van de laatste jaren gepaard met fors stijgende brutomarges en de transitie van hard-ware naar een C&S-bedrijf belooft nog veel voor de nabije toekomst.
Ieder kind kan zien dat de toepassing van deferred de omzet- en winstontwikkeling nu nog drukt.

Omdat alle seinen op groen staan blijft er maaer 1 overweging voor mij over waarom Shorters juist in de periode waar al dit goede nieuws wordt gemeld een shortpositie innemen.
De enige reden zie ik is een totale implosie van de PND-omzet omdat deze omzet qua omzet en bijdrage er nu nog veel toe doet en tom2 de aspiratie heeft om voorop te blijven lopen en daardoor relatief gezien hoge investeringskosten heeft.
Ikzelf geloof absoluut niet in een implosie op korte termijn van de PND-omzet, het lijkt er meer op dat de partijen naast Garmin en Tom2 de handdoek in de ring zullen gooien waardoor teruglopende omzet in PND door meer inbouw infotainmentsystemen af-fabriek bij car-makers en hoger gebruik van navigatie dmv smartphone gedeeltelijk kan worden opgevangen en er is voor zowel Garmin als Tom2 geen enkele reden om een prijsoorlog te beginnen daar Garmin in zijn diversificatie zij pijlen heft gericht op fitness, marine en luchtvaart terwijl Tom2 dat doet met C&S.

Ik verwacht het antwoord van Tom2 dan ook te beginnen bij de presentatie van de jaarcijfers 2014.
Ik ga uit van een stabiele dan wel licht stijgende omzet tov 2013 en een stijgende winst(ondanks de substantiele toevoeging aan deferred long) door een stijgende brutomarge naar 57%.
Ik ga uit van een orderbook van 200 mio voor automotive per 31 December 2014.

Ik sta nog steeds pal achter mijn eerder gedane uitspraak dat het koersdoel van inspirator zal verbleken indien Tom2 er inderdaad in slaagt zich naast telematics(markt met yoy groei van 25%) ook in automotive zich een wereldspeler kan noemen als we het hebben over maps, traffic en HAD.

Ik denk dat het HG cs heel veel uitmaakt of de koers uiteindelijk op een niveau komt die recht doet aan alle inspanningen die hij en zijn team zich hebben getroost en de grote financiele risico's die zij hebben gelopen door na de "move" van Google ijzeren heinig door te gaan met hun visie op lange termijn.( onvoorwaardelijke optietoezegging is hoogstwaarschijnlijk een bonus aan MW die dat in mijn ogen meer dan verdient heeft).
De huilverhalen van mede-aandeelhouders over de koersontwikkeling op zeer korte termijn die een belang hebben van tussen de 2.000 en 10.000 aandelen komen bij mij als uiterst zielig over.
Houdt je vast aan de personen die echt financieel betrokken zijn bij de koersontwikkeling van Tom2 en dat zijn de DGA's aangevuld met Botman.
En kom niet aan met het stomme exit-verhaal want indien dat scenario ooit gespeeld heeft dan is dat in het verre verleden bij koersen van 2.50 a 3 euro en niet op dit moment waarbij deal op deal wordt bekendgemaakt.

Ik denk dat HG cs mikken op koersen van 100 euro.(ik verwijs bij deze naar het bestandje dat groeibrijant met ons heeft gedeeld over de vootuitzichten van de vw-deal in automotive)
boem!
0
quote:

*Justin* schreef op 24 januari 2015 14:26:

Afgelopen jaren zag je overigens omzetdaling en margegroei. Met de duikeling van de euro denk ik dat we de komende jaren andersom gaan zien; marge daling en omzetgroei.

Voor een retailer in de VS, bijvoorbeeld Amazon, is het inkopen van tomtom pnd's in een paar maanden tijd 20% goedkoper geworden. Waar tomtom zich eerst als duur Europees bedrijf uit de markt prijsde, je ziet er bijna nul tomtom's, wordt tomtom weer interessanter voor die retailers. Dat geldt ook voor sportswatches en ook voor licensing klanten a la Apple, alles van tomtom is nu 20% goedkoper geworden.

Op de Europese markt ga je zien dat Garmin duurder wordt en zich uit de markt prijst of in ieder geval moeilijker kan stunten. Voor een bol.com is inkoop van Amerikaanse producten, zoals Garmins, 20% duurder geworden.

Dit merk je niet a la minute, alle producten die nu nog in de channel zitten worden aan consumenten verkocht voor de initiele aankoopprijs plus retailmarge. Maar in de loop van het jaar ga je zeker zien dat tomtom competitiever wordt; ze worden gewoon in alle markten 20% goedkoper dan Garmin. Dat scheelt echt.

TomTom deed nooit mee aan prijsverlagingen want de dure euro gaf daar geen ruimte toe. Nu zijn mogelijk wel sales acties mogelijk.

Eurodollar verhaal snijdt dus aan twee kanten; marge technisch is het nadelig en omzet technisch (op iets langere termijn) voordelig.
Ik denk niet dat de marge zal dalen in de komende jaren.
Ik ga er nog steeds vanuit dat deze met 2% a 3% per jaar zal stijgen enkel en alleen vanwege het feit, dat de omzet meer en meer wordt bepaald door de scalable C&S omzet en het grotere gedeelte wat via deferred aan de omzet wordt toegevoegd.
Europa en daardoor ook Tom2 hebben bij export een (tijdelijk?) concurrentievoordeel door de valuta-aanpassing in dollar en pound.

Het is waar dat tom2 zijn inkoopkosten voor zover het hardware betreft veelal in dollars moet voldoen(nadelig effect) maar het aandeel hardware loopt hard terug en door niet alle voordeel direct terug te geven aan retailers oversea zie ik de invloed van de valutaveranderingen slechts een beperkte invloed hebben.
In de jaarrekening 2013 wordt volgens mij op pag 15 gesproken over een voordelig effect van 600.000 euro indien men op de dollar en pound 2.5% moet inleveren.
[verwijderd]
0
De cijfers op 12 februari zullen hopelijk veel duidelijk gaan maken. Hoop dat mensen als justin, Martin enz, de cijfers voor ons een beetje kunnen uitpluizen. Ik zelf ben daar niet zo goed in, zodoende....
[verwijderd]
0
Ik wil net voor de cijfers wel turbo's long tomtom hebben, maar koop voor de zekerheid ook een aantal turbo short, ter bescherming......mochten ze dan tegenvallen, heb ik iig geval wat....en kan ik tijdens deze dip, mijn shorts verkopen, en een aantal long bijkopen.....
RESEARCH
0
A 2.5% strengthening/weakening of the euro as at 31 December 2013 against the currencies listed below would have increased (decreased) profit or loss by the amount shown below. This analysis assumes that all other variables remain constant. The analysis was performed on the same basis for 2012.

Dit betekent dat een zwakke € voordelig is voor TomTom. Echter TT werkt natuurlijk ook met termijncontracten om het valuta risico af te dekken. Afhankelijk wat de positie is op balansdatum kan dit een behoorlijk impact hebben. Volgens mij heeft TT op het afdekken van valuta risico een aantal jaren geleden een groot verlies opgeleverd.
Bijlage:
724 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 33 34 35 36 37 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront