TomTom « Terug naar discussie overzicht

ECHT SERIEUS: 22-29 november 2014

918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Mojo
0
quote:

xiut schreef op 27 november 2014 09:37:

[...]
Gefeliciteerd met de winst :)
De winst is pas winst als we mogen oogsten voor een aanvaardbaar prijs. Maar ik zit er wel tot mn oren in. Ik heb er vertrouwen in dat er mooie tijden aan zitten te komen.
[verwijderd]
0
Bijna plus al weer....zou het vandaag eens andersom gaan....dik in de min openene, om in de plus te eindigen....
[verwijderd]
0
Begin meer en meer te geloven dat dit een Versatel-verhaal gaat worden. Maar hoe lang duurt het nog? Da's de vraag.
[verwijderd]
1
De medewerkers van TomTom zijn laatste tijd ook minder gemotiveerd daar ze vermoeden dat een beursexit gepaard gaat met een reorganisatie dus verlies van arbeidsplaatsen. Zou zomaar kunnen !
[verwijderd]
0
Zou zo maar kunnen dat het een Versatel verhaal gaat worden. Laten we maar hopen dat iemand het nog overneemt voor e 7,50 a e 8,00.
[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 27 november 2014 09:31:

Soms vraag ik me af of de positivo´s hier op dit forum ook daadwerkelijk aandelen bezitten. Of zijn het gewoon cheerleaders?
Dat blijft altijd een vraag? Ken je iemand persoonlijk op het forum, het antwoord zal wel nee zijn! Van degene die altijd positief zijn zou je kunnen zeggen dat ze geen normaal gedrag vertonen, een beetje het geval van elke dag klappen krijgen en toch blijven roepen dat de toekomst er goed uit ziet.

Trek je niks aan van het forum en trek je eigen plan.
[verwijderd]
0
elke dag zelfde ritueel met fugro sbm offshore en tomtom zitten in dezelfde oplichtershoek van de shorters
[verwijderd]
0
quote:

pieter1960 schreef op 27 november 2014 09:47:

Zou zo maar kunnen dat het een Versatel verhaal gaat worden. Laten we maar hopen dat iemand het nog overneemt voor e 7,50 a e 8,00.
Dat is een prikkie voor een schuldenvrij, gezond en winstgevend bedrijf dat zeer succesvol is in het naar de markt brengen van nieuwe producten (met zwaar ondergewaardeerde assets van 9 miljard: 6 kaarten + 1 traffic + 1 telematics + 1 consumer).
Die iemand kunnen dan dus alleen exit-boeven en hun dirty bank zijn. De toekomst ziet er namelijk zeer goed uit. Vooral de connected-car (abonnementen Live Services) en de deals voor HAD met Volkswagen en Bosch gaan in de komende 10 jaar voor een enorme groei zorgen.
Een koers van 100 euro is op basis van de huidige deals en marktontwikkelingen in Automotive vrij eenvoudig haalbaar.

In bijgaande sheet de verwachte ontwikkelingen van omzet en winst in Automotive op basis van de huidige deals.(leveren een groei met zo'n 3000% omzet in de komende 6 jaar!!!! en ruim 3700% winstgroei!!!)

TomTom kan het de unieke real-time technologie voor Maps en Traffic het nieuwe ASML worden. Volkswagen Audi Group en Bosch kiezen niet voor niets voor TomTom! (net als ASML destijds de eerste deal binnenhaalde bij Intel)

Bijlage:
[verwijderd]
0
quote:

pieter1960 schreef op 27 november 2014 09:47:

Zou zo maar kunnen dat het een Versatel verhaal gaat worden. Laten we maar hopen dat iemand het nog overneemt voor e 7,50 a e 8,00.
Ik heb die Versatel-story destijds van heel nabij gevolgd en er zijn nogal wat overeenkomsten.
marcel13
0
27 november 2014
NXP, Rijkswaterstaat, SWOV en Tomtom moet fileleed verminderen.
STW ondersteunt hen met 500.000 euro. Het project start voorjaar 2015 en duurt 4 jaar.
www.ed.nl/regio/eindhoven/onderzoek-n...
[verwijderd]
0
quote:

marcel13 schreef op 27 november 2014 10:02:

27 november 2014
NXP, Rijkswaterstaat, SWOV en Tomtom moet fileleed verminderen.
STW ondersteunt hen met 500.000 euro. Het project start voorjaar 2015 en duurt 4 jaar.
www.ed.nl/regio/eindhoven/onderzoek-n...

Dit is nou precies een van de problemen. TT mag wel meehelpen met ontwikkelen (ook bij VW) maar dat kost veel geld en levert niks op. En tegen de tijd dat er wel geld verdient kan worden gaan de grote jongens er mee aan de haal.
mjmj
0
Het grote probleem is dat door het gedrag van de shorters het aandeel steeds onaantrekkelijker wordt voor kleine en grote beleggers. Dit versterkt de beweging naar beneden. Ik ben het met Xynix eens dat shorting in kleine bedrijven zoals TT verboden zou moeten worden.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

mjmj schreef op 27 november 2014 10:11:

Het grote probleem is dat door het gedrag van de shorters het aandeel steeds onaantrekkelijker wordt voor kleine en grote beleggers. Dit versterkt de beweging naar beneden. Ik ben het met Xynix eens dat shorting in kleine bedrijven zoals TT verboden zou moeten worden.
Echt onzin, Als TT het goed zou doen zouden er geen shorters in zitten. Het ligt aan TT en haar management niet aan de shorters.
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 27 november 2014 10:11:

170 miljoen aan orders in 9 maanden exclusief het volkswagen contract, dummy
Zal best, Maar dat s blijkbaar niet genoeg om de koers omhoog te krijgen...................O, sorry de koers was niet belangrijk voor jou.
918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil -0,205 (-3,31%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 2.045.397

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront