TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom 21-28 juli: de dood of de gladiolen

515 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22 23 24 25 26 » | Laatste
[verwijderd]
0
alle winst van gister WEG
en nog durfen ze te roepen een goede belegging
het is een van de meest gemanipuleerde aandeln van de beurs Zonder shorters ook nog
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker schreef op 25 juli 2014 17:29:

alle winst van gister WEG
en nog durfen ze te roepen een goede belegging

s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/...
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 25 juli 2014 17:25:

@JanK1 Is allemaal fake. Continu positie draaien met sprinters of turbo's en afhankelijk van de positie heel hard gillen hoe geweldig het is of hoe ongelofelijk k*t het is.

Het lastige is dat een onbekend iemand die heel euforisch of heel down doet, onbewust toch ook invloed heeft op je eigen gevoel en op de sfeer in het algemeen.
Is zo , de drang naar erkenning is zo groot dat Twitteradres werd prijsgegeven om maar te bewijzen dat er een twitterrelatie is met Nico Bakker
[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 25 juli 2014 17:31:

Hoe verklaren jullie deze agressieve dumpings, na toch meevallende cijfers?
Heel simpel TT is een speculanten aandeel.
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 25 juli 2014 17:32:

[...]

Is zo , de drang naar erkenning is zo groot dat Twitteradres werd prijsgegeven om maar te bewijzen dat er een twitterrelatie is met Nico Bakker
Als je 10x per dag moet vragen aan Nico wat het technisch beeld is, zegt ook vrij veel.
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 25 juli 2014 17:33:

[...]

Heel simpel TT is een speculanten aandeel.
Je speculeert maar wat
apollo
0
Kunnen we weer de gehele dag zeuren en zeiken.

Hoop wel dat het dan mooi weer is want dat zeurt en zeikt een stuk prettiger.

Goed weekend
[verwijderd]
0
quote:

Marie Trottoir schreef op 25 juli 2014 17:19:

3,5 cent hoger dan woensdag en 32 cent lager dan gisteren. Jantje heeft gelachen deze week, maar eindigt huilend. Het volgen van dit aandeel zonder tussentijds te handelen is (in ieder geval deze week) pure tijdverspilling geweest.
Ik heb vandaag persoonlijk benut om wat aandelen om te zetten in licht ITM Puts, zodat ik daar premie op kan binnenhalen. In het gunstigste geval lopen die puts waardeloos af en heb ik tegen "nette prijzen" verkocht.
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 25 juli 2014 17:35:

Laagste punt van de dag gesloten dus maandag verder dalen.
Hoe kritisch ik ook ben over dit aandeel: het laagste punt lag nog wel iets lager. Slotveiling viel nog mee.
xof
0
quote:

*Justin* schreef op 25 juli 2014 09:46:

[...]

De meeste contracten liggen in de toekomst of zijn pas net bij enkele modellen uitgerold. Dit geldt voor Mercedes, Ford, Peugeot, Citroen, Qoros, Smart en Audi China.

Je hoeft niet met TomTom 'in contact' te staan om dat te weten. Gisteren heeft Goddijn in de conference call gezegd dat de Automotive omzet gaat groeien. Dat heeft iedereen hier kunnen horen.
Ik heb het ook gehoord, maar idd de omzet moet nog komen. Wat je schrijft bevestigt mijn Mercedes ervaring, pas over 2 jaar na plaatsing wordt er mogelijk geld verdiend. Het risico van TT is dat er sterke partijen, (bijna) vergelijkbare kwaliteit van dienstverlening gratis verschaffen om hun installed base te vergroten. We zijn er nog niet. Vandaag weer terug bij nivo van gister, ik ben niet verrast. Automotive blijft moeilijk en middelgrote leveranciers gaan in de mangel. TT heeft helaas geen pricing power en moet gewoon nog meedansen.
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 25 juli 2014 17:33:

[...]

Heel simpel TT is een speculanten aandeel.
Welnee, een heerlijk betrouwbaar aandeel. Ruim 50% winst in nog geen 1,5 jaar. Het gaat maar 1 kant op en dat is omhoog. Weliswaar met pieken en dalen, maar binnen een jaar staat het op 10 euro. Ik snap niets van het gepiep van sommigen als er op een bloedrode dag wat winst genomen wordt. Er komt nog veel goed nieuws aan en de omzet gaat per kwartaal harder stijgen. De koers volgt vanzelf.
[verwijderd]
0
@wavetrader. Je miste duidelijk het woordgrapje rond speculeren.

Verder ben ik gewoon consequent en bovendien aanspreekbaar. Bij jou weten we dat - stel dat - eind volgende week de koers op 6,50 staat je in geen velden of wegen meer te bekennen bent, net als bij je vorige short voorspellingen.

Bovendien doe je heel stellig alsof TT alleen een traders aandeel is en het tegendeel bewijst zich zowel op dit forum als in de registers met grote aandeelhouders die Morningstar rapporteert...
rijschool75
0
quote:

moneymaker schreef op 25 juli 2014 17:41:

grootste daler
verder niks aan toe te voegen
Jij kunt echt niet beleggen !
Heb deze week mooi € 2200 verdient met TT en jij zegt wat een flut aandeel
Doe je toch echt iets niet goed !!
Maar ja , dat had ik allang begrepen .....
Fijn weekend en treur ze ha ha ...
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker schreef op 25 juli 2014 17:29:

alle winst van gister WEG
en nog durfen ze te roepen een goede belegging
het is een van de meest gemanipuleerde aandeln van de beurs Zonder shorters ook nog

Had ze dan gisteren verkocht als je totaal geen vertrouwen hebt.
Je bent gewoon niet geschikt om te beleggen dat is al langer duidelijk.
[verwijderd]
0
quote:

xof schreef op 25 juli 2014 17:44:

[...]

Ik heb het ook gehoord, maar idd de omzet moet nog komen. Wat je schrijft bevestigt mijn Mercedes ervaring, pas over 2 jaar na plaatsing wordt er mogelijk geld verdiend. Het risico van TT is dat er sterke partijen, (bijna) vergelijkbare kwaliteit van dienstverlening gratis verschaffen om hun installed base te vergroten. We zijn er nog niet. Vandaag weer terug bij nivo van gister, ik ben niet verrast. Automotive blijft moeilijk en middelgrote leveranciers gaan in de mangel. TT heeft helaas geen pricing power en moet gewoon nog meedansen.
Nee, ik denk dat Mercedes gewoon betaalt. En er zijn vrijwel geen sterke partijen met dezelfde (traffic) services en/of kwaliteit.

Ook heb je waarschijnlijk gehoord dat autofabrikanten graag willen investeren in tomtom, omdat zij tomtom een belangrijke partner vinden en willen dat tomtom vanuit een gezamenlijk belang blijft investeren. Realtime data zijn een kritische factor in gezamenlijke tests die nu plaatsvinden rond de zelfrijdende auto. Een onderwerp dat strategisch is voor de fabrikanten en waarbij de fabrikanten zich bedreigd voelen door Google. Belangrijke toevoeging van Goddijn was dat het besef ontstaat dat ze het niet alleen kunnen.

Even gechargeerd: dat een autofabrikant een leverancier van ruitenwissers tot het laatste dubbeltje uitperst, dat snap ik. Maar bij tomtom gaat het om vrij unieke services die niet zomaar gekopieerd kunnen worden. Bovendien zijn het veelal geen klant-leverancier verhoudingen tussen tomtom en de tier1's/OEM's, maar veelal partnerships waarin co-creatie plaatsvindt, en dat vind ik toch een belangrijk verschil, niet alleen semantisch verschil.

Kijk, het leveren van semi-geintegreerde pnd's aan fiat modellen die nu worden uitgefaseerd en aan bmw, opel en ook skoda Duitsland zag ik, dat is inderdaad het pure ramsjwerk, waarbij het puur gaat om wie de goedkoopste kastjes weet te leveren. Als Garmin een paar euro lager gaat zitten ben je het contract bij wijze van spreken kwijt. Bij de componentendeals vind ik dat anders. Daar worden soms ook engineers bij geleverd voor een stukje maatwerk/integratie. Is dus veel meer dienstverlening dan productverkoop. Daarom is de transitie van automotive er ook een die veel minder productgericht is en meer vraaggericht.
guusje
0
Wat zeuren sommige beleggers,de cijfers waren prima en de vooruitzichten waren positief,
dat de koers daalt ligt aan het sentiment van de beurs, dat heeft niets met TT te maken, met dat bedrijf zit het wel goed die blijft wel verder groeien.
[verwijderd]
0
quote:

guusje schreef op 25 juli 2014 18:22:

Wat zeuren sommige beleggers,de cijfers waren prima en de vooruitzichten waren positief,
dat de koers daalt ligt aan het sentiment van de beurs, dat heeft niets met TT te maken, met dat bedrijf zit het wel goed die blijft wel verder groeien.

kijk naar Wessanen die gaan tenminste up na goed resultaten
de koers van TomTom is in handen van "Players"
515 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22 23 24 25 26 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 5,730
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 5,735
Laag 5,550
Volume 524.733
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront