TomTom « Terug naar discussie overzicht

Maandag 3 februari- artikel Expansion

107 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
[verwijderd]
0
Totale ruk dit aandeel. Blijven wachten maar tot die boven de 6 komt zodat ik kan dumpen.
Kniesoor
0
Ongelooflijk dit, van € 5,25 naar € 5,08. En dit is niet de eerste keer dat het zo gaat met dit aandeel. Ik begin hier wel heel erg moe van te worden.
[verwijderd]
0
quote:

Marie Trottoir schreef op 3 februari 2014 16:26:

12 cent, leuke dag weer
Proficiat!

Ik ben ff gestopt met daghandelen, want ergens de komende dagen gaat het knallen. Dat kan bijna niet anders.
Kniesoor
0
quote:

xynix schreef op 3 februari 2014 16:47:

[...]
Ik ben ff gestopt met daghandelen, want ergens de komende dagen gaat het knallen. Dat kan bijna niet anders.
Ja, ja.. Ik hoop het van harte met je mee maar ik weet het even niet meer met TT.
[verwijderd]
0
quote:

Kniesoor schreef op 3 februari 2014 16:52:

[...]
Ja, ja.. Ik hoop het van harte met je mee maar tot op heden heeft het nieuwe jaar alleen maar slechte dingen gebracht voor TT
Vergelijk eens met de AEX.

En het is inderdaad nog heel even geduld hebben tot de cijfers. Van de andere kant heb je alle kans gehad om de kar vol te gooien.
[verwijderd]
0
quote:

Kniesoor schreef op 3 februari 2014 16:52:

[...]
Ja, ja.. Ik hoop het van harte met je mee maar ik weet het even niet meer met TT.
Uiteindelijk wint het fundamentele plaatje. Wij zijn niet degenen die tegen de stroom inroeien, de shorters doen dat al lijkt het soms andersom.
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 3 februari 2014 16:47:

[...]
Proficiat!

Ik ben ff gestopt met daghandelen, want ergens de komende dagen gaat het knallen. Dat kan bijna niet anders.
Soms ben ik bang dat er helemaal niets gaat gebeuren en we ons allemaal gek laten maken door exit, inspirator ecc. die niet schromen om koersdoelen van 30 euro te verzinnen
Kniesoor
0
De € 30.- vind ik niet realistisch, althans niet binnen 5 jaar. Maar € 10.- moet binnen 5 jaar haalbaar zijn lijkt me. Ik moet alleen niet iedere dag naar het koersverloop kijken want dan wind ik me enorm op over het koersverloop. Eigenlijk kan ik beter maar 1 x per week/maand gaan kijken, maar ja, lukt me dat? De beurs is toch behoorlijk verslavend. Denk het eigenlijk niet.
[verwijderd]
0
quote:

Marie Trottoir schreef op 3 februari 2014 16:56:

[...]

Soms ben ik bang dat er helemaal niets gaat gebeuren en we ons allemaal gek laten maken door exit, inspirator ecc. die niet schromen om koersdoelen van 30 euro te verzinnen
Ik geloof wel in een progressie maar het is absoluut oerdom om nog steeds een koers van € 30,00 te promoten

€ 10,00 lijkt al een sprookje
[verwijderd]
0
quote:

Kniesoor schreef op 3 februari 2014 17:06:

De € 30.- vind ik niet realistisch, althans niet binnen 5 jaar. Maar € 10.- moet binnen 5 jaar haalbaar zijn lijkt me. Ik moet alleen niet iedere dag naar het koersverloop kijken want dan wind ik me enorm op over het koersverloop. Eigenlijk kan ik beter maar 1 x per week/maand gaan kijken, maar ja, lukt me dat? De beurs is toch behoorlijk verslavend. Denk het eigenlijk niet.
Binnen dezelfde minuut bleken we het dus helemaal eens te zijn :-)
Kniesoor
0
quote:

JanK1 schreef op 3 februari 2014 17:08:

[...]
Binnen dezelfde minuut bleken we het dus helemaal eens te zijn :-)
Twee zielen, één gedachte ;-)
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 3 februari 2014 17:06:

[...]

Ik geloof wel in een progressie maar het is absoluut oerdom om nog steeds een koers van € 30,00 te promoten

€ 10,00 lijkt al een sprookje
Kijk alleen al naar de waarde van de kaarten op de balans van Nokia (euro 3,219 miljard). Recent vastgesteld door de specialisten/accountants van Nokia en die hebben naar mijn idee meer verstand van de markt dan die van TomTom.

En kijk voor de grap ook eens naar de waarderingen van peers zoals Fleetmatics en Harman. Noteren 450% tot zelfs 600% hoger in dezelfde markten.
[verwijderd]
0
Ik heb gezorgd dat ik voorlopig geen liquiditeitbehoefte heb. Dat kan een erg krachtig wapen zijn als er nog vieze "short-spelletjes" zouden komen. Geduld + fundamenten! Daar is geen shorter tegen opgewassen.

Als de druk maximaal wordt opgevoerd kan het ook opeens keihard knallen. Dan moet je niet vreemd staan te kijken van een plus van 7% op een dag zonder zichtbare aanleiding. Out-of-the-blue.
bert190
0
quote:

bert190 schreef op 3 februari 2014 17:16:

6,10 - 5,00 = 1,10 pffff
Vrije val, gaat niet goed komen door goede cijfers....
[verwijderd]
0
quote:

exit Q3 schreef op 3 februari 2014 17:11:

[...]

Kijk alleen al naar de waarde van de kaarten op de balans van Nokia (euro 3,219 miljard). Recent vastgesteld door de specialisten/accountants van Nokia en die hebben naar mijn idee meer verstand van de markt dan die van TomTom.

En kijk voor de grap ook eens naar de waarderingen van peers zoals Fleetmatics en Harman. Noteren 450% tot zelfs 600% hoger in dezelfde markten.
Waarom staat TomTom dan niet hoger? En kom niet met shortposities aanzetten want die shorters voelen zich kennelijk bijzonder veilig.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

exit Q3 schreef op 3 februari 2014 17:11:

[...]

Kijk alleen al naar de waarde van de kaarten op de balans van Nokia (euro 3,219 miljard). Recent vastgesteld door de specialisten/accountants van Nokia en die hebben naar mijn idee meer verstand van de markt dan die van TomTom.

En kijk voor de grap ook eens naar de waarderingen van peers zoals Fleetmatics en Harman. Noteren 450% tot zelfs 600% hoger in dezelfde markten.
Maar dan moet er op de beurs nog heel wat gebeuren Exit.
107 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront